miercuri, 14 aprilie 2010

Tortul de nunta - tendinte 2010

2010 este anul in care se poarta culorile, atat in vestimentatie cat si in ceea ce priveste tortul de nunta. Nu se mai poarta torturile traditionale, albe, in niciun caz imbracate in frisca, decorate cu trandafiri de zahar sau martipan si avand un mire si o mireasa in varf.

Foarte la moda sunt cele care combina gusturi si culori. In locul unui singur tort foarte mare, se fac torturi pe mai multe nivele separate, fiecare nivel avand un alt gust.

Tot mai in voga sunt torturile cu branza sau cheesecake-urile, multe cupluri alegand un tort fals pentru momentul tortului si poza, iar invitatilor li se serveste un cheesecake simplu, cu sos de fructe.

Un comentariu:

Unknown spunea...

Cam veche tendinta asta, dar eu nu am tinut cont de ea. Anul asta am avut nunta si cei de la http://www.deliciilekronstadt.ro/ mi-au facut un tort exceptional, colorat exact cum mi-l doream. A avut succes si e tot ce conteaza, plus ca a fost si gustos.