marți, 2 martie 2010

ce-ai spune daca pentru o zi ai fi...?

Iata ca a venit primavara! M am tot gandit ca daca as fi un anotimp as vrea sa fiu primavara. Nu este nici foarte cald sa te sufoci, nu este nici foarte frig sa iti iei pe tine haine peste haine. Apoi m am gandit ca daca as fi o floare as vrea sa fiu o lalea. Si, neaparat galbena!

Iata o lista cu ce mi as mai dori eu sa fiu daca as fi:
  • o luna: as fi iunie
  • o zi a saptamanii: as fi sambata
  • o parte a zilei: as fi seara
  • un film: as fi Parfum de femeie
  • un tip de vreme: as fi o seara de vara cu adierea vantului
  • un instrument muzical: as fi o chitara
  • o emotie: as fi fericirea
  • un sunet: as fi valurile marii
  • un cantec: as fi Wicked game - Chris Issak
  • un oras: as fi Munchen
  • o aromă: as fi vanilie
  • o culoare: as fi galben
  • un material: as fi matase
  • un cuvant: as fi happy
  • o parte a corpului: as fi ochii
  • un personaj de desene animate: as fi Sid, Ice age
  • un numar: as fi 10
  • un mijloc de transport: as fi un Masserati
  • o haină: as fi o pereche de blugi
  • un animal: as fi o pisica
Cam atat imi vine prin minte!

Niciun comentariu: